By wytłumaczyć nam swojego RTS-a, ekipa Redkar Limited zaprzyjaźniła się ze sztuczną inteligencją.
Pewnie trafiliście w ostatnich tygodniach na obrazki wygenerowane przez DALL-E2 albo MidJourney. Mało tego: daję głowę, że większość z Was zdążyła się ww. narzędziami pobawić.
By nie być zresztą gołosłownym: niżej podpisany sprawdził np., jak wyglądałby ekran tytułowy osadzonego w Polsce jRPG-a…
…albo artwork z Wiedźmina 4.
Kwestią czasu było wykorzystanie nowych narzędzi przez gamedev. A choć na wykreowaną przez sztuczną inteligencję visual novelkę jeszcze poczekamy (acz raczej niedługo), zespół
Redkar Limited już teraz ma dla nas zwiastun historii nadchodzącego Warlord: Under Siege, przy którym nie maczał palców żaden grafik.
Rozgrywka ma miksować strategię czasu rzeczywistego z tower defense. Wpierw przyjdzie nam zebrać surowce i zbudować niewielkie miasto, później zaś – ochronić je przed falami oponentów. Wykorzystamy w tym celu zarówno regularne oddziały, jak i infrastrukturę.
Tytuł ma zadebiutować w IV kwartale 2022 r., a więcej dowiecie się o nim ze steamowej karty katalogowej.