Czyżby czarnym koniem miał się okazać bóbr?
Po dobrze ocenianym demie ekipa Mechanistry udostępniła wczoraj wczesnodostępną wersję Timberborna, city buildera, w którym – przejąwszy kontrolę nad jedną z bobrzych frakcji – staramy się stworzyć samowystarczalne miasto. W tym celu projektujemy łańcuchy produkcyjne, manipulujemy biegiem rzek i stawiamy (wertykalnie!) kolejne obiekty użyteczności publicznej.
Wspomniane frakcje prezentuje gamescomowy trailer, na którym (nie jestem mistrzem suspensu) udziela się ktoś jakby naszym Czytelnikom znajomy…
Steamowych ocen nadal jest relatywnie niewiele (162), natomiast zdecydowana większość (93%) użytkowników ocenia „lumberpunkowe” bobry pozytywnie.
Znacznie okazalej prezentują się statystyki SteamDB. Gdy piszę te słowa tamy stawia ponad 3 tys. odbiorców. Wczoraj było ich zaś ponad pięć tysięcy! Gratulujemy!
[AKTUALIZACJA] W ciągu doby liczba jednoczesnie zalogowanych wzrosła do poziomu 6,8 tys.!
Jeżeli chcecie do nich dołączyć – grę zakupicie pod tym adresem.
Tradycyjnie zestawiamy tę liczbę z początkowym zainteresowaniem innych, krajowych tytułów.
- Car Mechanic Simulator – 22,6 tys. równocześnie grających, 132 tys. kopii w ciągu trzech dni(*)
- Timberborn – 6,8 tys. równocześnie grających
- The Tenants – 3,9 tys. równocześnie grających, 50 tys. sprzedanych kopii w ciągu trzech dni
- Chernobylite – 3,9 tys. równocześnie grających, 200 tys. sprzedanych kopii w ciągu pięciu dni (+ 2 lata w early accesie)
- Mr. Prepper – 3,8 tys.(**) równocześnie grających, 61 tys. sprzedanych kopii w ciągu trzech dni
- Farm Manager – 3,2 tys. równocześnie grających, 26 tys. sprzedanych kopii w ciągu trzech dni.
- Lust from Beyond – 1,3 tys. równocześnie grających, 29 tys. sprzedanych kopii w trzy dni
- Bum Simulator – 1,1 tys. równocześnie grających, 19 tys. sprzedanych kopii w trzy dni
- Mech Mechanic Simulator – 507 równocześnie grających, 11 tys. sprzedanych kopii w trzy dni
- Hell Architect – 426 równocześnie grających, brak danych o sprzedaży
- Paradise Lost – 367 równocześnie grających, 12 tys. sprzedanych kopii w cztery dni
- Arboria – 300 równocześnie grających, brak danych o sprzedaży
- Train Life: A Railway Simulator – 250 równocześnie grających, brak danych o sprzedaży
- Lumberhill – 181 równocześnie grających, brak danych o sprzedaży
- Rustler – 113 równoczesnie grających, 6,5 tys. sprzedanych kopii w trzy dni
- WW2: Bunker Simulator – 92 równocześnie grających, brak danych o sprzedaży
- Rogue Spirit – 75 równocześnie grających, brak danych o sprzedaży
(*) A jeżeli dotyczyć sprzedaż DLC i wersji konsolowych – jest jeszcze lepiej!