Lepiej późno… i tak dalej.
Na nieco ponad tydzień przed debiutem Contracts, CI Games poinformowało, że premiera multiplayera nieco się opóźni. Sytuacja nie była zresztą dla warszawiaków pierwszyzną, w końcu podobna zwłoka miała miejsce przy trzeciej odsłonie Ghost Warriora.
Początkowo zapowiadano, że Kontrakty otrzymają darmową aktualizację w grudniu, tuż przed Sylwestrem studio poinformowało jednak, że potrzebuje dodatkowego czasu na szlify. Jak dowiadujemy się z twitterowego konta gry, oczekiwanie dobiegło właśnie końca.
📣 This is not a drill! #Multiplayer Mode is now available!
The time has come to put your skills to the test and stand against other snipers🎯@Steam @Xbox @PlayStation pic.twitter.com/URIN2pgshJ
— Sniper Ghost Warrior Contracts 2 | ON SALE (@SGWContracts) March 4, 2020
Patch jest dostępny na PlayStation 4, Xboksie One i pecetach (użytkownicy Steama mogą go pobrać za pośrednictwem osobnej karty katalogowej).
Na co właściwie możemy liczyć? Dopytywani przez jednego z użytkowników, pracownicy CI zdradzili, że w rozgrywce pojawiły się tryby deathmatch i team deathmatch.
Co-op is not included. Deathmatch and Team Deathmatch.
— Sniper Ghost Warrior Contracts 2 | ON SALE (@SGWContracts) March 4, 2020
Na oceny nowej zawartości jeszcze poczekamy, do tej pory pojawiły się raptem 3 recenzje użytkowników. Jedna z nich odnosi się do gry per se, druga jest wskazówką, jak zainstalować dodatek, a trzecia to pytanie: „dlaczego nikt nie gra w multiplayera?”. W sieci są natomiast dostępne gameplaye z trzech dostępnych map.
Przypomnijmy, że Contracts to tyleż najlepiej oceniana gra w cyklu, jak i najwolniej sprzedający się Snajper. Z oficjalnego komunikatu wiadomo, że Contracts rozeszło się w nakładzie 250 tys. kopii (stan na połowę stycznia). To wciąż sporo (zwłaszcza, że koszty produkcji były mniejsze niż w wypadku poprzedniczek), acz nie zapominajmy, że pierwsza część sprzedała się w 4 mln egzemplarzy, jej następca w dwóch milionach, a trzeci Ghost Warrior trafił do 1,3 mln odbiorców.