Projektanci, scenarzyści, dźwiękowcy i graficy podpowiadają, w jaki sposób wodzić gracza za nos.
Konrad Czernik (Flying Wild Hog) zdradza, jaka paleta barw może obrzydzić scenę. Konstanty Kalicki (Thing Trunk) opowiada o fabularnych archetypach, które bezbłędnie identyfikuje odbiorca kultury. Łukasz Skurczyński (People Can Fly) zastanawia się, w jaki sposób zaprojektować szwarccharakter. Łukasz Hacura (Anshar Studios) – jak konstruować moralne dylematy, które będą rezonować z graczem. YouTuber Mirosław „Wonziu” Makulski zwraca uwagę na szanse, jakie w generowaniu emocji stwarza VR, a kompozytor Jan Giedrojć (Movie Games) – na muzyczne (i dźwiękowe) triki, które mogą nas przerazić. Paweł Schreiber (Uniwersytet Karola Wielkiego) dopowiada, by nie zapominać o tekście, a Michał Stawicki (Creepy Jar) – o mechanizmach.
Rozmawiamy również z Karoliną Sosnówką, uczestniczką jamu, która tłumaczy, w jaki sposób jej zespół rozumie temat („odbudowa”).
Oglądaj #ZostanWDomuRobGry od użytkownika PolskiGamedev na www.twitch.tv
Przypominamy, że kolejny stream wystartuje o godzinie 20:00 na kanale PolskiegoGamedevu. Zapraszamy!
PS Uczestników jamu, którzy chcieliby wystąpić podczas audycji, zapraszamy do kontaktu! (Piszcie na adres: mateusz.witczak@polskigamedev.pl).