Jak zostać scenarzystą, programistą, grafikiem, dziennikarzem, PR-owcem, projektantem, bizdevem i/lub level designerem?
Odpowiedzi udzielili na antenie praktycy. W drugim odcinku naszego streama Alek Sajnach, lead writer we Flying Wild Hog opowie Wam o tym, jak to jest mieć wizje, a programista Aleksander Kauch (11 bit studios) o tym, jak wizje realizować. Krzysztof „NRGeek” Micielski podpowie, z jakich narzędzi powinni korzystać graficy, Michał „enki” Kuszewski („CD-Action”) – jakimi kompetencjami powinien się cechować dobry dziennikarz. Mateusz Gołąb i Michał Filipek z Galaktusa podzielą się swoimi doświadczeniami PR-owców, Krzysztof Szczudłowski (Draw Distance) wytłumaczy zaś, dlaczego projektant to istny człowiek-orkiestra! Emil „Emilus” Emilewicz z SimFabric wyłuszczy, na czym polega rola tzw. bizdevów, a Piotr „Quasi” Mistygacz (Techland): jak zaprojektować dobry poziom.
Oglądaj #ZostanWDomuRobGry od użytkownika PolskiGamedev na www.twitch.tv
Przypominamy, że kolejny stream wystartuje o godzinie 20:00 na kanale PolskiegoGamedevu. Zapraszamy!
PS Uczestników jamu, którzy chcieliby wystąpić podczas audycji, zapraszamy do kontaktu! (Piszcie na adres: mateusz.witczak@polskigamedev.pl).