Chcesz pokazać swoją firmę w strefie B2B targów gamescom w Kolonii?
Dotrzeć ze swoją grą do odbiorców na PAX West w Seattle?
Kowalski, jakie mamy opcje?!
Tegoroczny gamescom potrwa od 23 do 27 sierpnia
Jednakże najbardziej interesująca nas część B2B to środa – piątek, 23 do 25 sierponia. Wydarzenie odbędzie się całkowicie fizycznie w Kolonii.
Dzięki współpracy Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych, Indie Games Polska oraz Game Industry Conference, gry indie po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego mają szansę wystawić się pod banerem swojej firmy w Kolonii!
Ale gamescom to znacznie więcej niż tylko stoisko z grami indie, w końcu to najbliższy Polsce zagraniczny duży event, i może jedyny osiągalny transportem lądowym. Spodziewamy się, że jak co roku będą nas tam setki. To prowadzi nas też do innych opcji uczestnictwa.
GIC jeszcze zbiera chętnych na dedykowane stoiska albo stoliki do spotkań w ramach Polskiego Pawilonu. W tych przypadkach trzeba pokryć koszty, jednak organizowana przez GIC oferta jest niekomercyjna, a przez to bardziej korzystna.
Nie zapominajmy też o Polish Party, które cieszy się dużym zainteresowaniem wśród zagranicznych odwiedzających. Party to bardzo szuka w tym roku sponsorów. Od Was zależy czy będzie mogło się odbyć!
Opcje dedykowanych stoisk i sponsoringu Polish Party są opisane tutaj.
PAX West trwa od 1 do 4 września
Niezmiennie odbędzie się Seattle, ale tym razem w nowych pawilonach. Odpowiadając na pytanie tytułowe, Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych we współpracy z Fundacją Indie Games Polska zorganizuje na nim polskie stoisko, na którym swoje gry będą mogli zaprezentować wybrani polscy twórcy niezależni.
Organizatorzy zapewniają powierzchnię i zabudowę stoiska, a także karty wystawców dla polskiej delegacji. Sami musicie jednak opłacić bilety lotnicze i hotele, wyżywienie, a także przewieźć na miejsce sprzęt, na którym zaprezentujecie swoje gry.
Zapraszamy was do zgłaszania się do konkursu!
Zgłoszenia w obu naborach przyjmowane są do: 15.07.2023 o godz. 23:59