Zapraszamy na konferencję „Gaming na giełdzie: Czy patriotyzm się sprzedaje?”

Na tytułowe pytanie odpowiedzą m.in. przedstawiciele Fundacji Indie Games Polska, Bloober Team, The Farm 51, SimFabric i Starward Industries.

Bezpłatne wydarzenie startuje już w najbliższy czwartek w Sali Notowań Budynku GPW (ul. Książęca 4, Warszawa). Poza targami dla inwestorów i sesją networkingową możemy się spodziewać paneli eksperckich.

Na fundamentalne „Czy patriotyzm popłaca?” (16:45-17:30) poszukają odpowiedzi Marek Markuszewski (Starward Industries), Michał Gardeła (Moonlit), Łukasz Janczuk (Juggler Games) i Jarosław Kotowski (Noobz from Poland). Spotkanie poprowadzi Albert „Longterm” Rokicki.

Dr Piotr Kubiński (UW) zapyta swoich gości o to, jaką rolę gamedev może odegrać w promocji polskiej kultury na świecie (17:45-18:30). Zastanowią się nad tym przedstawiciele Draw Distance (Jacek Głowacki), Bloober Team (Piotr Babieno), FINA (Jakub Zgierski), Atomic Wolf i Indie Games Polska (Marek Czerniak), ale również Paweł Lewandowski (podsekretarz stanu w MKiDN)

Z kolei Kamil Klinowskiego (Starward Industries) będzie moderował panel zatytułowany „Co sprawia, że polskie gry odnoszą światowy sukces?” (18:45-19:30). Na scenę wróci Piotr Babieno (Bloober Team), któremu mają towarzyszyć reprezentant NCBR-u, Michał Mielcarek z Draw Distance, Emil Leszczyński z SimFabric (oraz magazynu „PIXEL”) i Paweł Miechowski (Fundacja Indie Games Polska, 11 bit studios).

Fundacja Indie Games Polska jest partnerem wydarzenia. W jego program możecie się wczytać pod tym adresem.