Twórcy indie mogą dotrzeć do chińskich odbiorców zupełnie za darmo (online).
Warunek? Do 14.10.2022 (23:59) muszą wypełnić ten formularz.
Wasz projekt musi być grywalny i posiadać chińską lokalizację. Ponadto musi być on zgodny z regułami chińskiego prawa (nie może pojawiać się w nim krew albo sceny erotyczne). O kwalifikacji tytułu zadecydują Rada Programowa Fundacji Indie Games Polska oraz związany z nią ekspert ds. chińskiego rynku.
Obchodzący pięciolecie WePlay to największe targi branżowe w Chinach. Jego tegoroczna edycja ma mieć charakter głównie online’owy, choć niektóre tytuły zaprezentuje na zamkniętym wydarzeniu obsługa imprezy.
Rozpiskę prezentujemy poniżej:
- Między 7 a 13 listopada odbędzie się WePlay Games Week. Wybrane gry pojawią się wówczas na chińskich portalach branżowych oraz w mediach społecznościowych. Dodatkowy rozgłos zapewnią im zaproszeni do współpracy influencerzy.
- 12 listopada ruszy całodniowy livestream, podczas którego o nadchodzących produkcjach opowiedzą twórcy, dziennikarze i influencerzy.
- 13 listopada organizatorzy wybiorą gry, które zaprezentują podczas zamkniętego eventu offline, adresowanego do mediów i influencerów.
Po więcej informacji odsyłamy na oficjalną stronę inicjatywy oraz do wspomnianego formularza.
Pojawienie się na WePlay 2022 jest możliwe dzięki współpracy Fundacji Indie Games Polska oraz China Indie Game Alliance.