…i jeszcze nad pięcioma innymi grami.
Krajowi specjaliści od mobilek ogłosili swoje plany w stosownym komunikacie. Za nowy tytuł ma odpowiadać duet Krzysztof Świst (mający w portfolio Let’s Fish i Fishing Clasha) oraz Callum Godfrey (wcześniej związany z Wargamingiem). Mobilna produkcja ma nam pozwolić nam na walkę z nieumarłymi humanoidami i zwierzętami w – co ważne – prawdziwych lokacjach, „z wykorzystaniem szerokiego arsenału broni”. Podobnie jak inne gry z serii Clash pojawią się w niej pojedynki, tablice wyników oraz funkcje społecznościowe. Dodajmy, że TSG poszukuje utalentowanych developerów, którzy mogliby dołączyć do tworzącego grę zespołu (szczegóły znajdziecie na tej stronie).
Podczas wtorkowej konferencji Wojciech Gattner (członek zarządu) pochwalił się także kolejnymi projektami:
„Planujemy, że w tym roku trzy gry trafią do fazy soft launch: będzie to Golf Royale oraz gry studiów w Warszawie i Wrocławiu (…) Gra Golf Royale znajduje się w fazie tzw. technical launch i planujemy przejście do soft launch w II lub III kwartale, prawdopodobnie w III kw. ponieważ musimy jeszcze sporo dodać do gry zanim będziemy mogli przetestować ją na szerszej grupie odbiorców”.
Wrocławskie studio pracuje równolegle nad prototypem symulatora.
Z pozostałych wieści: w styczniu 2021 studio uzyskało – z tytułu płatności od odbiorców Fishing Clasha – 48,2 mln zł, natomiast w lutym kwota ta spadła do 39,3 mln zł. Spółka z optymizmem patrzy natomiast na możliwość wydania swojego największego hitu w Chinach (nawiązała w tym celu partnerstwo z NetEase).