Zgoda buduje.
Przedstawiciele obu spółek podpisali list intencyjny, na mocy którego powołano Ultimate VR; słowem: studio, które przystosuje gry wydawców do potrzeb rzeczywistości wirtualnej. Obie firmy otrzymają w nim po 45% udziałów (reszta przypadnie zespołowi).
Według Mateusza Adamkiewicza (Gaming Factory) i Mateusza Zawadzkiego (Ultimate Games), VR staje się chodliwym tematem. Jak mówi pierwszy z nich:
Technologia ta systematycznie zwiększa swoją dynamikę. Prognozy na przyszły rok oraz kolejne lata są bardzo pozytywne (…) Posiadamy projekty o zróżnicowanej tematyce, naszym zdaniem wiele z nich będzie doskonałą propozycją dla odbiorców VR-u.
Zawadzki dodaje:
Dzisiejszy gracz jest świadomy jak wiele doświadczeń, emocji i zabawy może przynieść mu korzystanie z VR-u. Naszym zdaniem to dobry czas, żeby otworzyć się na wirtualny rynek i udostępnić kolejne nasze tytuły w nowej odsłonie.
W pierwszej kolejności nowe studio zajmie się portem Fishing Adventure z portfolio Ultimate Games. Na razie nie znamy ani daty premiery, ani sprzętów, z którymi będzie on kompatybilny.