To dobra przestroga dla tych, którzy wciąż myślą, że eShop nadal jest dla niezależnych twórców Eldorado.
Całkiem niedawno donosiliśmy, że indyczy wydawca zajął niechlubne, ostatnie miejsce w rankingu Metakrytyka. (Polskich akcentów było zresztą w zestawieniu bez liku!). Chwilę później spółka zapowiedziała swój najambitniejszy dotychczas projekt, a więc Ultimate Hunting, które ma rzucić wyzwanie superpopularnemu theHunter: Call of the Wild.
Sukces komercyjny na pewno się przyda, bo firma podzieliła się właśnie popremierowym zbytem pięciu swoich tytułów, wydanych w ostatnim czasie na Nintendo Switchu. Nie znamy, rzecz jasna, ich budżetów… aczkolwiek nie wygląda to wszystko różowo.
- Gallic Wars: 720 szt.
- Storm Tale: 220 szt.
- Cyber Taxi: 250 szt.
- Gold Digger: 110 szt.
- Angry Golf: 40 szt.
Jak jednak zaznacza wydawca:
„Na chwilę obecną czekamy na wyniki sprzedażowe dotyczące Cooking Simulator (Japonia) oraz Car Demolition Clicker na PlayStation”.