Wydawca All in! Games i twórcy gry Ghostrunner – ekipa One More Level, nawiązali współpracę z legendarnym studiem 3D Realms.
Amerykanie tworzyli, pomagali lub wydawali takie produkcje jak seria Duke Nukem, Terminal Velocity, oryginalny Shadow Warrior, Max Payne czy Prey. Portfolio wypełnione mają znanymi markami i hitami, co może pomóc także obiecującemu Ghostrunnerowi.
– Jesteśmy niezmiernie podekscytowani pracą z utalentowanymi ludźmi ze studia One More Level oraz All in! Games. Kiedy tylko zaproponowano nam współpracę nad produkcją Ghostrunnera, natychmiast się zgodziliśmy! Tytuł ten idealnie wpasowuje się w inne gry akcji z perspektywy pierwszej osoby, nad którymi do tej pory pracowaliśmy. Wierzymy, że mamy dużo do zaoferowania naszym nowym partnerom – mówi Scott Miller, założyciel 3D Realms.
Umowa pomiędzy firmami obejmuje wsparcie polskiego cyberpunkowego FPS-a pod kątem merytorycznym i marketingowym. Mając na względzie doświadczenie 3D Realms w zakresie produkcji i dystrybucji, jest to krok we właściwym kierunku.
– Bardzo cieszymy się na współpracę z 3D Realms. Wierzymy, że wszyscy zaangażowani w produkcję i wydanie gry skorzystają na tej współpracy. 3D Realms to potężna firma i ma na swoim koncie wiele popularnych tytułów, które odniosły sukces. Naszym celem jest włączenie Ghostrunnera do ich grona – mówi Piotr Żygadło, COO w All in! Games.
All in! Games podpisało także umowę z duńskim Slipgate Ironworks, która obejmuje pomoc przy tworzeniu gry. Studio blisko współpracuje z 3D Realms, więc działania pomiędzy wspomnianą trójką wydaje się naturalna.
– Jesteśmy fanami Ghostrunnera już od czasu ogłoszenia gry, więc gdy zaproszono nas do współpracy nad grą z niesamowitymi deweloperami z One More Level, nie wahaliśmy się – mówi Frederik Shreiber, CEO w Slipgate Ironworks.
Premiera Ghostrunner nastąpi w 2020 roku. Gra trafi na PC, PlayStation 4 i Xboksa One.
„Ghostrunner to gra osadzona w cyberpunkowym świecie. Głównym bohaterem jest wojownik zdolny do walki w obu światach: rzeczywistym i w cyberprzestrzeni. Specjalnie zaprojektowany system ruchów sprawi, że walka w grze będzie wyjątkowo dynamiczna. Wystarczy jedno trafienie od przeciwnika, aby zginąć. Jednak bez obaw, nasza postać zostanie wyposażona w szeroki wachlarz specjalnych umiejętności, które pomogą nam unikać pocisków i eliminować wrogów.”