Totalizator Sportowy ponownie wesprze polską branżę gier. Spółka została partnerem strategicznym audycji „Polska w grze” oraz szykowanych przez redakcję PolskiGamedev.pl formatów audiowizualnych, w których udzielać się będą utytułowani twórcy, prawnicy, analitycy giełdowi oraz publicyści.
Współpraca ma między innymi pomóc w promocji sektora gier wideo jako przyszłościowego miejsca pracy oraz zbudować pomost między producentami gier, a światem nauki. Temu ma także służyć druga edycja współorganizowanego przez Totalizator Sportowy game jamu.
W minionych latach Totalizator Sportowy był partnerem Kongresu „Sektor gier: nauka + edukacja + przemysł”, który odbył się podczas Game Industry Conference, a także współorganizatorem konkursu na mobilną grę losową i pierwszej edycji jamu #ZostanWDomuRobGry. Jego eksperci dzielili się także swoją wiedzą na łamach portalu PolskiGamedev.pl i na platformie edukacyjnej Indie Booster.