Światło poniosło wyjątkowo niewielu graczy.
Przygodowa platformówka od Rock Square Thunder ma chlubne inspiracje (a więc klasyczne odsłony The Legend of Zelda), kolorową oprawę i zagadki środowiskowe. Nie ma natomiast odbiorców. Projekt, który zaczarował nas już w kwietniu (a poprawił podczas Summer of Gaming) ogrywa równocześnie raptem kilka-kilkanaście osób.
Dodajmy, że wyjątkowo niewielu z nich (bo raptem dwóch) zdecydowało się wystawić mu na Steamie ocenę.
Jak wygląda początkowe zainteresowanie tytułem na tle jego kolegów i koleżanek? Otóż tak:
- Car Mechanic Simulator – 22,6 tys. równocześnie grających, 132 tys. sprzedanych kopii w ciągu trzech dni(*)
- Gas Station Simulator – 12,2 tys. równocześnie grających, 71 tys. sprzedanych kopii w ciągu trzech dni(**)
- Timberborn – 12,4 tys. równocześnie grających, 130 tys. sprzedanych kopii w ciągu tygodnia
- The Tenants – 3,9 tys. równocześnie grających, 50 tys. sprzedanych kopii w ciągu trzech dni
- Chernobylite – 3,9 tys. równocześnie grających, 200 tys. sprzedanych kopii w ciągu pięciu dni (+ 2 lata w early accesie)
- Mr. Prepper – 3,8 tys.(**) równocześnie grających, 61 tys. sprzedanych kopii w ciągu trzech dni
- Farm Manager – 3,2 tys. równocześnie grających, 26 tys. sprzedanych kopii w ciągu trzech dni.
- Lust from Beyond – 1,3 tys. równocześnie grających, 29 tys. sprzedanych kopii w trzy dni
- Bum Simulator – 1,1 tys. równocześnie grających, 19 tys. sprzedanych kopii w trzy dni
- Mech Mechanic Simulator – 507 równocześnie grających, 11 tys. sprzedanych kopii w trzy dni
- Hell Architect – 426 równocześnie grających, brak danych o sprzedaży
- Gamedec – 380 równocześnie grających, brak danych o sprzedaży
- Paradise Lost – 367 równocześnie grających, 12 tys. sprzedanych kopii w cztery dni
- Arboria – 300 równocześnie grających, brak danych o sprzedaży
- Train Life: A Railway Simulator – 250 równocześnie grających, brak danych o sprzedaży
- Lumberhill – 181 równocześnie grających, brak danych o sprzedaży
- Rustler – 113 równoczesnie grających, 6,5 tys. sprzedanych kopii w trzy dni
- WW2: Bunker Simulator – 92 równocześnie grających, brak danych o sprzedaży
- Rogue Spirit – 75 równocześnie grających, brak danych o sprzedaży
- The Amazing American Circus – 68 równocześnie grających, brak danych o sprzedaży
- Coffee Noir – 43 równocześnie grających
- The Lighbringer – 14 równocześnie grających
(*) A jeżeli dotyczyć sprzedaż DLC i wersji konsolowych – jest jeszcze lepiej!
Jeżeli chcielibyście dołączyć do „niosących światło” – produkcję możecie nabyć na Steamie i w eShopie. Nieprzekonanych przekona być może zwiastun premierowy?