Firma zalicza kolejny wzrost w porównaniu z poprzednimi okresami rozliczeniowymi.
Ten Square Games S.A., jeden z największych polskich wydawców gier mobilnych poinformował, że szacowane przychody za drugi kwartał 2019 roku wynoszą 49,7 mln PLN, co oznacza dziesięcioprocentowy wzrost w stosunku do pierwszego kwartału tego roku.
Arkadiusz Pernal, wiceprezes zarządu spółki przypisuje pozytywne wyniki kilku tytułom: flagowemu Fishing Clash, wspieranemu przez przynoszące ciągłe zyski Wild Hunt i Let’s Fish. Podkreśla też, że dużo uwagi poświęca się Golf Rush, najnowszej grze studia, która po miękkim starcie jest dopracowywana i modyfikowana tak, by sprostać oczekiwaniom odbiorców. Wydawca przygotowuje także dwa tytuły skierowane do kobiet oraz jedną hobbystyczną produkcję, która oparta jest na „doświadczeniach outdoorowo-symulacyjnych” z Fishing Clash. Szczegółowy raport dotyczący pierwszego półrocza 2019 roku spółka zamierza opublikować 28 sierpnia.