Pixelart rzeczywiście rządzi! Natomiast król miewa z panowaniem odczuwalne problemy.
To projekt o burzliwej historii; jego korzenie sięgają kickstarterowej zbiórki z 2014. Rafał Bryks tworzył pierwszą wersję w czasie studenckich praktyk, ale – przyznał w rozmowie z PolskiGamedev.pl – porywał się wówczas z motyką na słońce. Gdy odszedł od niego jedyny programista, Bryks zawiesił Yes, Your Grace na dobrych kilka lat, szczęśliwie: dzięki wsparciu No More Robots uda mu się dokończyć grę.
O tytule (oraz kilku przestrogach i lekcjach, jakie z jego produkcji mogą wyciągnąć młodzi twórcy) pisaliśmy szerzej w tym miejscu. W skrócie: to miks sima i przygodówki, w którym – jako pan słowiańskiego królestwa Davern – staramy się zapanować nad kurczącym się budżetem, a jednocześnie: przeciwdziałać barbarzyńskiej inwazji. W sali tronowej przyjmujemy poselstwa, w ogrodzie staramy się uspokoić krnąbrne potomstwo, a w bibliotece radzimy się możnych.
Twórcy przeprowadzili już zamknięte testy (na grupie 4 tys. odbiorców) i przekonują, że wyciągnęli z nich wnioski (właśnie dlatego zamierzają zwiększyć reaktywność świata przedstawionego, wprowadzić wsparcie dla kontrolerów i opracować dodatkowe wersje językowe). Co więcej: zespół Brave at Night udostępnił właśnie wersję demonstracyjną, jaką możecie pobrać w tym miejscu. Ich debiut trafi na pecety wczesnym 2020.