Superciepły tytuł wciąż rozchodzi się jak superciepłe bułeczki.
Wynikiem shootera, w którym czas płynie głównie wtedy, gdy gracz zdecyduje się poruszyć, podzielił się na Twitterze Callun Underwood, jeden z jego twórców.
SUPERHOT VR has grossed over 2 million dollars on all platforms in the past 7 days alone. Thank you players!! 🎂🥳 pic.twitter.com/jkTINcGH4f
— Callum UwUnderwood (@DevRelCallum) December 29, 2019
2 miliony to niezły rezultat (choć orientacyjny, na dokładne dane od Sony poczekamy do przyszłego roku). O zaskoczeniu nie ma jednak mowy. Raptem kilka dni temu Steam pochwalił się listą najlepiej sprzedających się produkcji VR-owych, na której Superhot VR legitymował się „platyną” (a zatem sprzedał się porównywalnie do Beat Sabera, Skyrim VR czy Fallout VR. Co ciekawe: lepiej niż preordery Half-Life: Alyx).