Być może tempo strzelania spada, ale tempo sprzedaży – bynajmniej!
Pod koniec minionego roku informowaliśmy o świątecznych sukcesach sprzedażowych Superhota w wirtualnej rzeczywistości – gra w ciągu tygodnia zarobiła przeszło dwa miliony dolarów. Trend utrzymywał się w lutym, kiedy Superhot znajdował się w czołówce VR-owych bestsellerów w USA i Europie. Zainteresowanie tytułem właśnie znalazło ukoronowanie w postaci przekroczenia dwóch milionów sprzedanych sztuk.
Autorzy podzielili się dobrą nowiną w okolicznościowym wpisie, opatrując go widocznym poniżej klipem.
Wiadomości od zespołu towarzyszy refleksja na temat długiej drogi, którą przeszedł VR. Jak zauważają twórcy, ścieżka była „kręta”, ale wirtualna rzeczywistość nieustannie zyskiwała na znaczeniu… A co łodzianie mówią o własnych postępach?
Wraz z rozwojem branży [gier VR – przyp. red.] rosło nasze studio. Dotychczas każdy rok był dla nas lepszy od poprzedniego. Zdobycie pierwszej platyny [pierwszego miliona sprzedanych egzemplarzy – przyp. red.] zajęło Superhotowi VR prawie dwa i pół roku. Osiągnięcie drugiej zajęło mniej niż połowę tego czasu.
Pozostaje nam pogratulować i czekać na kolejne wieści.