Qu’est-ce que c’est!
Gra Polaków ze studia Hydragon debiutuje dziś na pecetach, w II połowie przyszłego roku powinna zaś ukazać się na Switchu. Jej autorzy obiecują „proste zasady rozgrywki, dużo biegania, eksplorację, crafting, elementy survivalu i bezkompromisowe używanie siekiery”. Wypisz-wymaluj Dont’s Starve, choć – zapewnia programista Łukasz Majewski – tak naprawdę, to wcale nie.
„ To gra niemieszcząca się w schematach gatunkowych. W Psycho Wolf połączyliśmy wiele różnych rozwiązań. Bardzo istotną rolę odgrywa bieganie, trzeba być niemal cały czas w ruchu”.
Produkcja pozwala nam wcielić się w tytułowego wilka, który podróżuje przez świat inspirowany grami 3D z zamierzchłych lat 90. Zwiastun premierowy obiecuje walkę z antropomorficznymi zwierzakami, krycie się w krzakach, rozstawianie obozowiska oraz dużo majtania siekierką.
Zainteresowanych odsyłamy do steamowej karty katalogowej Psycho Wolfa.