W tym roku dostaliśmy trochę jaj i sporo sucharków.
Po śmiałych crossoverach z Left 4 Dead i Chivalry, Techland skumał się z twórcami ulubionej gry twojego młodszego brata. Efekt? W Dying Lighcie pojawiły się pudełkowe głowy, kije do hokeja, grabie i maczety.
Dodajmy, że wydarzenie rzeczywiście ma miejsce i że potrwa ono do 6 kwietnia (do 19:00 czasu polskiego). By zachęcić nas do zabawy, wrocławianie wprowadzili do gry kilka wyzwań oraz dwukrotnie podbili przyrost punktów doświadczenia.
Tymczasem autorzy wydanego niespodziewanie Panzer Dragon: Remake postanowili wysadzić jeźdźca z siodła.
For 5 days we've been gathering your amazing feedback and one thing was clear for us
🐉 you didn't like the rider's model, so we decided to remove it from the game! 🐉With the newest patch you will fly the blue dragon alone, enjoy! pic.twitter.com/9uQssoXjIU
— Panzer Dragoon: Remake (@PanzerDragoonRE) April 1, 2020
Bloober Team pochwalił się wprowadzeniem na rynek telewizorów CRT z (zakupioną od Chińczyków) technologią Slow Watching, które pozwolą nam na odtwarzanie gier ze zmienną prędkością 24 lub 25 klatek.
– Nowa generacja konsol stawia na jeszcze większą liczbę FPS, HDRy, Ray – tracing (pisownia oryginalna – dop. red.), itd. Zadaliśmy sobie pytanie – czy naprawdę tego chcą gracze?
– sentencjonalnie pyta(ł) w prasówce prezes Piotr Babieno.
Autorzy Kronik Myrtany, polskiego prequela serii Gothic, przygotowali edycję kolekcjonerską moda. Jej nabywcy mogą liczyć na tryb Ultimate Gothic Experience (pozwalający walczyć ze ścierwojadem przez dwie godziny) oraz „perły wody i tekstury z innych gier”
https://www.facebook.com/kronikimyrtany/photos/a.1743670012552559/2563205703932315/?type=3&theater
Ujawniając okładkę, CD-Action zaserwowało nam natomiast powrót do przeszłości.
Tymczasem GRYOnline.pl podało sensacyjną wieść: Wiedźmin 4 będzie prequelem, w roli głównej zobaczymy Ciri.
Muve.pl ruszyło zaś ze sprzedażą gadżetów upstrzonych popularnym memem, którego treści nie przytaczamy przez wzgląd na dobre obyczaje. „Nie zwalcie okazji” – nawołują pracownicy sklepu… co zresztą ciekawe, przedmioty rzeczywiście znalazły się w ofercie sklepu.
Natomiast X-Com zaoferował kupcom Amazing Papier toaletowy (z Kindle’em w gratisie!)