Dylogia Ori, Bloodstained, Axiom Verge, Dead Cells, Metroid Dread, Hollow Knight i Guacamelee… Skąd właściwie boom na metroidvanie, jak taką grę zaprojektować i czego oczekuje jej odbiorca?
Bartłomiej Lesiakowski i Patryk Hołysz pracują w pocie czoła nad The Last Case of Benedict Fox, metroidvanią, która błysnęła podczas (quasi)E3, by niedługo później zaczarować nas dłuższym fragmentem rozgrywki. Ponadto panowie przedstawią ekipę Plot Twist, która artystyczne wolty ma wpisane niejako w nazwę (wcześniej zespół zajmował się mobilkami i produkcjami na zlecenie), skomplentują pokrewne gatunkowo (i geograficznie) Cosmic od King’s Pleasure oraz zdradzą, jak udało im się pozyskać zyskowną umowę z Microsoftem.
Podcast odsłuchacie także na Spotify:
Pod tym adresem nadajemy na Apple Podcasts.
Więcej o The Last Case of Benedict Fox dowiecie się z jego steamowej karty katalogowej.