Zastanówmy się, kogo gamedev potrzebuje, gdzie zdobywać kwalifikacje i dlaczego Polska nie jest w stanie zaspokoić popytu na twórców gier.
Właściwie co chwila donosimy o powstaniu nowych ekip, które agresywnie werbują krajowych developerów – całkiem niedawno nabór ogłosiły przejęte przez Epic Games studio Plastic oraz Rebel Wolves, weterani Wiedźmina i Cyberpunka.
W naszej branży już w tej chwili pracuje armia 12 tys. ludzi. a liczba ta bardzo szybko rośnie. Co zrobić, by zasilić szeregi gamedevu, jak zrobić dobre wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej i w jaki sposób reguły gry zmieniła pandemia? Odpowiedzi udzielą Błażej Kubicki i Mateusz Kirstein (People Can Fly) oraz Michał Mielcarek i Ola Sondej (Draw Distance), a więc przedstawiciele dynamicznie rozrastających się zespołów, które same potrzebują dodatkowych mocy przerobowych.
Podcast odsłuchacie także na Spotify:
Pod tym adresem nadajemy na Apple Podcasts.
Audycji wysłuchaliście dzięki wsparciu State of Poland i KGHM Polska Miedź S.A.