Autorzy Hellish Quart i Electro Ride odsłaniają blaski i cienie solowego developmentu, podpowiadają, jak stać się człowiekiem-orkiestrą… i skąd właściwie wziąć na to pieniądze.
Jakub „Kubold” Kisiel to polski mocarz mocapu i animator Wiedźmina 3 czy Bulletstorma, który od jakiegoś czasu odnajduje się „na swoim”. Jego Hellish Quart sprawnie zagospodarował lukę po Bushido Blade, zgarnął moc pochwał, a nawet przykuł uwagę Jacka Komudy. W długiej rozmowie projektant wyjaśnia, że nim przyszedł sukces – musiał porzucić 16 nierokujácych projektów i wyrobić sobie porfolio.
Sylwester Osik błysnął w ubiegłym roku retrofuturystycznym Electro Ride, a już wkrótce spróbuje skusić nas gladiatorskim Glory of the Arena i awangardowym Lo-Fi Life. Jak przebiegała jego współpraca z wydawcami, gdzie zdobył potrzebne doświadczenie i co radzi domorosłym następcom Toby’ego Foksa, Edmunda McMillena i Lucasa Pope’a?
Tego wszystkiego (i o wiele więcej!) dowiecie się z siedemdziesiątego pierwszego odcinka „Polski w grze”.
Poniżej znajdziecie podcast na Spotify:
Pod tym adresem nadajemy na Apple Podcasts.
Pomysłodawcą odcinka jest Grzegorz Dymek (Anshar Studios).
Podcastu wysłuchaliście dzięki wsparciu partnerów portalu PolskiGamedev.pl: Totalizatora Sportowego, KGHM Polska Miedź, Fundacji State of Poland, Fundacji Orlen i Fundacji ARP.