Twórcy Frostpunk: The Board Game i Green Hell: The Board Game twierdzą, że planszówki i gry wideo mogą być zgodnym małżeństwem… choć równocześnie przestrzegają przed mezaliansem.
Jakub Wiśniewski (Glass Cannon Unplugged) podpowiada, jak zarobić na Kickstarterze 10 mln zł i wyjaśnia, w jaki sposób finansowanie społecznościowe zmieniło planszówki. Jan Wyspiański (Galaktus Games) tłumaczy, dlaczego zbiórka na Phantom Doctrine niekoniecznie była dobrym pomysłem i których elementów amazońskiego survivalu nie da się „przeportować” na wersję fizyczną.
Wspólnie z Mateuszem Witczakiem (PolskiGamedev.pl) panowie zastanawiają się, dlaczego coraz więcej twórców gier wideo powierza swoje pomysły ekspertom od kości, figurek i opasłych instrukcji. W rozmowie nie zabraknie także modnych haseł „community driven development” i „product placement”.
Tu znajdziecie nagranie na Spotify:
Pod tym adresem nadajemy na Apple Podcasts.
Podcastu wysłuchaliście dzięki wsparciu partnerów portalu PolskiGamedev.pl: Totalizatora Sportowego, KGHM Polska Miedź, Fundacji State of Poland, Fundacji Orlen i Fundacji ARP.