Tytuł audycji zasugerowali nam branżowi specjaliści od PR-u. (Przy okazji podpowiadając, jak trafić na okładkę „Game Informera” oraz czołówkę IGN-u, poprowadzić kampanię marketingową, zebrać wishlisty i przyciągnąć influencerów).
Agnieszka Szóstak (PR Outreach) i Michał Azarewicz (Mass Creation) zjedli na kontaktach z mediami zęby, a nawet kilka kompletów sztucznych szczęk. W rozmowie z niżej podpisanym wyjaśniają oni, jak dotrzeć do graczy z niszowym produktem, w jaki sposób komunikować gameplayowe nowiny, kiedy wici o grze rozejdą się same, a kiedy warto sięgnąć po portfel. Ponadto opowiedzą o tym, dlaczego pandemia znacznie ułatwiła ich pracę.
Tu znajdziecie nagranie na Spotify:
Pod tym adresem nadajemy na Apple Podcasts.
Podcastu wysłuchaliście dzięki wsparciu partnerów portalu PolskiGamedev.pl: Totalizatora Sportowego, KGHM Polska Miedź, Fundacji State of Poland, Fundacji Orlen i Fundacji ARP.