O tym, jak zarabiać na rzeczywistości wirtualnej, dlaczego w Polsce powstało kilkadziesiąt VR-owych studiów i jak projektować, by odbiorca nie miał mdłości, opowiedzą przedstawiciele Carbon Studio, Gamedeust i Immersion Games.
Konkretniej zaś: Aleksander Caban, Jakub Matuszczak i Bartek Rosłoński. W rozmowie z niżej podpisanym panowie poruszą temat defragmentacji VR-owego rynku i zastanowią się, czy kamieniem milowym była dla technologii premiera PS VR, a może Oculus Questa. Podpowiedzą też, jak ustrzec graczy przed tzw. motion sickness i w jaki sposób wirtualna rzeczywistość może przydać się twórcom kina i teatru.
Mało tego: w rozmowie niemal nie powołają się na Half-Life: Alyx!
Tu znajdziecie nagranie na Spotify:
Pod tym adresem nadajemy na Apple Podcasts.
Podcastu wysłuchaliście dzięki wsparciu partnerów portalu PolskiGamedev.pl: Totalizator Sportowego, KGHM Polska Miedź, Fundacji State of Poland, Fundacji Orlen i Fundacji ARP.