Polska w grze #14: Podsumowujemy 2019

Artur Ganszyniec i Konstanty Kalicki o Karolu Marksie, renesansie symulatorów, spadkach na giełdzie, nagrodach dla Polaków, sukcesach PlayWaya i Redów, problemach Pixelated Milk i ECC Games,  GiC-u, Digital Dragons i E3. Słowem: o 2019.

Pierwszy, nominowany do Paszportów „Polityki” scenarzysta Wanderlusta, zachwycił się Outer Wilds, Untitled Goose Game i Disco Elysium. Drugi, ojciec Book of Demons, dopiero w ubiegłym roku znalazł czas na nadrobienie VA-11 Hall-A: Cyberpunk Bartender Action.

W rozmowie z Mateuszem Witczakiem (PolskiGamedev.pl) obaj panowie zastanawiają się, co oznaczał miniony rok polskiego gamedevu. Wspominają o sukcesie Green Hella i kłopotach Blair Witcha, palą się do zagrania w Bonfire i Witchfire, dumają, w którą stronę skręca Steam i jak na Epic Games Store poradził sobie Bee Simulator. Dłuższa niż zwykle audycja to okazja do przebieżki przez tematy, które elektryzowały odbiorców (i twórców) w minionych 12 miesiącach.

 

Jeśli chcecie nas przesłuchać za pośrednictwem Spotify’a – zapraszamy tutaj.

 

Pod ten adres kierujemy natomiast użytkowników Apple Podcasts.