Tytuł trafi na konsole nowej generacji.
Zapowiedź jest w najlepszym razie enigmatyczna. Dowiedzieliśmy się, że powstające Outriders to dla People Can Fly za mało, i do portfolio firmy dołączy „nowy, oryginalny tytuł”. Będzie to gra o budżecie kwalifikującym ją do kategorii AAA, na użytek której PCF montuje „niesamowity, nowy świat”. Powstaje z myślą o pecetach, konsolach nowej generacji oraz „platformach streamingowych”. Nie wiemy, czy ostatnie sformułowanie należy odczytywać jako zainteresowanie Stadią, czy może jedynie zgodę na działanie w usługach takich jak GeForce Now.
Główną rolę w przygotowaniu nowej produkcji action adventure odegra nowojorski oddział PCF, na którego czele stoją szef David Grijns i dyrektor kreatywny Roland Lesterlin. Nowojorczycy będą współpracować z ekipami w Warszawie, Rzeszowie i Newcastle. W ciągu najbliższego roku do półtora amerykańskie studio zamierza „znacznie” zwiększyć zatrudnienie. Ponadto PCF już teraz rekrutuje do nowego, „startupowego” oddziału, który powstanie w Montrealu.
Ekscytacji nie ukrywa CEO People Can Fly, Sebastian Wojciechowski:
“Niezwykła energia wypełnia atmosferę w naszej firmie (…). W zeszłym roku ogłosiliśmy otwarcie nowojorskiego oddziału i po raz pierwszy ujawniliśmy Outriders. Dziś mamy 250 pracowników i z radością wkraczamy w kolejny etap rozwoju naszej firmy. Naszym celem od samego początku była rozbudowa PCF w kierunku multi projektowego studia oraz dalsze umacnianie obecności naszej marki na rynku światowym. Premiera konsol nowej generacji jeszcze w tym roku sprawia, że jesteśmy niezwykle podekscytowani przyszłością naszego studia i całej branży”.
Jeśli macie ochotę dołożyć swoją cegiełkę do nowej gry, People Can Fly rekrutuje. Oferty nie ujawniają natury nowego projektu, choć np. u starszego projektanta walki pożądane jest doświadczenie z trzecioosobowymi shooterami (to wszak może być potrzebne do pracy przy Outriders). Główny artysta postaci musi umieć projektować modele postaci dwunożnych, czworonożnych „i nie tylko”.