Warszawiacy zagrają z nami w otwarte karty.
W styczniu zespół poinformował, że premiera jego loot shootera opóźni się na 1.04. By osłodzić nam zwłokę, studio obiecało, że 25.02 ogramy obszerną wersję demonstracyjną, w której – solowo bądź w co-opie – przetestujemy każdą z dostępnych klas (pyromancer, trickster, devastator, technomancer), a postępy przeniesiemy miesiąc później do pełnej wersji.
Studio podgrzewa atmosferę wokół builda serią tweetów. Na wstępie wyjaśnia, że mamy do czynienia z demem („a NIE betą”), które sprawdzimy za darmo (nie trzeba w tym celu składać zamówień przedpremierowych). Z pobieraniem ruszymy już o godzinie 18:00.
Grać będzie można na sprzętach minionej (PS4, XBO) lub obecnej (PS5, XSX/S) generacji, a także na pecetach (również z wykorzystaniem NVIDIA Geforce Now). Pliki builda zajmą na naszych dyskach 24 GB (komputery osobiste) lub 22 GB (konsole). Oczywiście możliwy będzie cross-play.
Dodajmy, że demo ma być dostępne nawet po premierze i że ma ono zawierać prolog i pierwszy rozdział produkcji. Przygodę zakończymy walką z bossem (niejakim Gaussem), a zabawę z buildem będzie sobie można przedłużyć misjami pobocznymi. Maksymalnie zdobędziemy poziom siódmy (co pozwoli poznać czwartą ze zdolności poszczególnych klas), zabraknie natomiast acziwmentów. Oczywiście wszyscy youtuberzy/streamerzy mogą transmitować swoje postępy (do czego twórcy zresztą zachęcają).
Z pozostałych wieści: People Can Fly z sukcesem zadebiutowało na giełdzie. Jego prospekt emisyjny to zaś niezwykle ciekawa lektura.