Czy People Can Fly przestraszyło się premier Cotton Reboot i Darius Cozmic Revelation?
Choć wszystkie trzy gry miały mieć premierę pod 25.02, polski loot shooter przesunął się na 01.04. Z kronikarskiego obowiązku nadmieńmy, że jest to już drugie opóźnienie premiery.
Zespół poinformował o sprawie oświadczeniem w którym bodaj najmocniej wybrzmiewa pierwszy akapit:
„Szczęśliwego nowego roku! Jest dla nas ważne, by gracze mogli obcować z nowymi markami jak Outriders jeszcze PRZED premierą, by mogli sami zdecydować, czy chcieliby złożyć zamówienie przedpremierowe, kupić grę lub w nią zagrać”.
An important update regarding Outriders. pic.twitter.com/HHZrq5GIik
— Outriders (@Outriders) January 6, 2021
People Can Fly spędzi dodatkowe tygodnie na szlifach, natomiast już 25.02 wszyscy chętni otrzymają dostęp do darmowego dema, które umożliwi rozegranie pierwszych godzin zabawy. Build pozwoli nam się przetestować zarówno solowo, jak i w co-opie, da też dostęp do wszystkich czterech klas (pyromancer, trickster, devastator, technomancer), a poczynione postępy bez trudu przeniesiemy do pełnej wersji gry.
W rozmowie z PAP Biznes prezes Sebastian Wojciechowski zdradził, że decyzję o opóźnieniu premiery podjął wydawca.
„Wspieramy decyzję Square Enix, ponieważ dobrze rezonuje z sytuacją na rynku, odpowiada na potrzeby konsumentów i jest zgodna z filozofią PCF. Dajemy graczom szansę poznania produktu zanim wydadzą na niego swoje pieniądze. Dodatkowy czas wykorzystamy oczywiście na „polish’owanie” i balansowanie gry. Naszym celem jest dostarczenie graczom jak najbardziej „kompletnego doświadczenia”
Z pozostałych wieści: czy wiedzieliście, że prospekt emisyjny People Can Fly to bardzo ciekawa lektura?