Nim jednak Shockwork Games zejdzie do piekła, potrzebuje pozyskać obole.
Konkretniej zaś: 30 tys. euro, które zespół chce zgromadzić na Kickstarterze (odsyłam na stronę zbiórki). Lubelskie studio opublikowało z tej okazji zwiastun, który zdradza, że estetycznie nie uciekło wcale daleko od Alder’s Blooda… I bardzo dobrze!
Produkcja pozwoli nam pokierować trzyosobową drużyną „potężnych, ale niezwykle wadliwych postaci”, z których każda ma stanowić reprezentację jednego z grzechów głównych. Naszym zadaniem będzie ucieczka z tytułowego Nadiru, podzielonego na „kręgi” miasta, jakie zdaje się nie mieć końca.
Walki stoczymy w turach, acz projektanci chcą nieco podnieść nam ciśnienie, stąd decyzje o ruchach podejmiemy pod presją czasu. Każda z użytych umiejętności ma wyczerpywać „licznik zagrożenia”, gdy zaś jego wartość spadnie do zera – piłka znajdzie się po stronie oponentów.
Shockwork Games obiecuje wsparcie dla modderów, wymagających bossów oraz oprawę inspirowaną komiksami Franka Millera i Mike’a Mignoli. Jeżeli w toku zbiórki uda im się zgromadzić dodatkowe środki, możemy liczyć na bonusowe skille i przedmioty, zaangażowanie aktorów oraz rozszerzenie, jakie pozwoli nam na podbój niebios.
Gra ukaże się na pecetach, Switchu, PS4 i XBO, jeżeli jednak zbierze dość pieniędzy, jej autorzy nie wykluczają jej debiutu również na konsolach obecnej generacji. Wersja na komputery osobiste powinna zadebiutować w trzecim kwartale tego roku. Po szczegóły odsyłam na steamową kartę katalogową.