“Polski Fallout Shelter” bije też własne rekordy równocześnie grających.
O tym, że PlayWay ma swój pierwszy tegoroczny hit, już pisaliśmy; w ciągu raptem doby własne schrony przygotowywało nawet 3,8 tys. użytkowników Steama równocześnie. Słusznie jednak przewidywaliśmy, że ten „peak” uda się już wkrótce przebić… i stało się.
(źródło: SteamCharts)
Jest to o tyle ciekawe, że w demo zagrywało się raptem 268 odbiorców jednocześnie, nieco – ale tylko nieco – lepszy wynik (770 odbiorców) uzyskał zaś darmowy prolog.
Prezes Krzysztof Kostowski pochwalił się na Twitterze, że produkcja trafiła do ponad 61 tys. konsumentów, a koszty jej produkcji i marketingu zwróciły się w raptem dwanaście godzin.
Mr.Prepper – raport 7/2021 72h dostępny:
sprzedaż +61k w tym sprzedaż z WishListy +35k
Koszty do 800k PLN zwrócony do 12hhttps://t.co/Rl0qEubA2v— Krzysztof Kostowski (@kriswawa) March 21, 2021
Dodajmy, że 23% sztuk kupili klienci z USA, po 5% z Niemiec i Wielkiej Brytanii, 10% z Chin, a 8% – Rosjanie. W przyszłości build trafi również na konsole Xbox, PlayStation i Switcha oraz na urządzenia mobilne.