Krakowskie studio i wydawca gier zadebiutuje na New Connect w środę z siedmioma różnymi tytułami w swoim portfolio.
Moonlit wyemituje na New Connect 5 milionów akcji, w tym 1 milion z serii D sprzedawanej w ofercie publicznej – pozwoliło to zebrać zespołowi z Krakowa 2 miliony PLN, które zostały przeznaczone na tytuły The Final Frontier, Ignis, Playerless, Thief Simulator Mobile oraz preprodukcję gry Baikonur. Fundusze te mają pozwolić także na prowadzenie działań marketingowych przez Moonlit.
Najważniejszym tytułem dla studia-wydawcy jest teraz Deadliest Catch: The Game, licencjonowana od Discovery Channel produkcja tworzona przy współpracy z Ultimate Games. Poza tym w portfolio spółki jest aż siedem tytułów, z których najbardziej eksponowanym jest znajdujący się na wczesnym etapie rozwoju Baikonur, w którym naprawiać będziemy kosmiczny prom w kosmodromie w Kazachstanie, by uciec z umierającej Ziemi.
Moonlit podkreśla, że ważnym elementem planowania kolejnych produkcji jest badanie ich potencjału i popularności przez przyrost ilości wishlist na platformie Steam – to obecnie jedna z najlepszych metryk, jakie developerzy gier mogą wykorzystać, by mierzyć popularność swojej gry przed premierą.