Tworzona przez Polaka strategia to nie tylko city builder.
W lipcu projektant zaskoczył wszystkich, prezentując zaskakująco obiecujący zwiastun, który od tego czasu obejrzano kilkaset tysięcy razy. Styczeń obiecał „zaawansowane, organiczne, realistyczne budowanie miast”, „realizm historyczny” (rzecz jest inspirowana historią Europy XI-XV wieku) oraz „bitwy w wielkiej skali”.
Po pokazaniu, jak w grze funkcjonują regiony, handel i rekrutacja, przyszła pora na gameplay obrazujący militarny aspekt produkcji. Starcia będą się toczyć w czasie rzeczywistym, a wezmą w nich udział zróżnicowane oddziały (piechota, łucznicy, kawaleria, machiny oblężnicze), które samodzielnie uzbroimy. Trailer jest okazją, by przyjrzeć się wcale niezgorszym animacjom oraz zapoznać się z częścią mechanizmów (wpływ ukształtowania terenu i warunków atmosferycznych na przebieg potyczki, formacje bitewne, różne rodzaje ataków, fatyga).
Początkowo gra miała zadebiutować pod koniec 2020, ale Styczeń po cichu zmienił jej datę premiery na enigmatyczne „TBA„. By umilić Wam oczekiwanie, załączamy fragment soundtracku.