Land of War: 20 minut gameplayu

Karty na stół; twórcy nie pokazują już Jacka Rozenka, ani Mirosława Zbrojewicza, nie puszczają też rapsów. Zamiast tego prezentują uczciwą rozgrywkę.

Shooter od MS Games pomysłowo walczy o uwagę masowego odbiorcy. Studio zaprosiło do studia m.in. Gruchę z „Chłopaków nie płaczą” oraz Geralta z Rivii, zaprezentowało również teledysk z muzyką, której podczas II wojny raczej nie słyszano

Premiera tuż, tuż, stąd tym razem zespół pochwalił się długim fragmentem gameplayu. W pierwszej sekwencji oglądamy – w ramach odprawy – film, by następnie przenieść się do niemieckich okopów podczas bitwy pod Mokrą (jedno z pierwszych starć Wojska Polskiego w trakcie drugiej wojny światowej). Protagonista stara się uciec z zasadzki, uwolnić polskich więźniów, a następnie opuścić miejsce w jednym kawałku.

Shooter skupi się na wydarzeniach kampanii wrześniowej, a poziomy mają bazować na rzeczywistych starciach, podczas których skorzystamy ze sprzętu z epoki (przeszło 40 typów broni, w tym mniej znanych prototypów). By wiernie odwzorować jego zachowanie, animatorzy konsultują się z historykami. Z kolei o realizm otoczenia ma troszczyć się “jeden z lepszych zespołów environmental designu w Polsce”.

Zgodnie z zapowiedziami na pecetach gra zadebiutuje już 27 maja. Nieco później możemy oczekiwać edycji na XBO oraz rozszerzeń/sequeli (tytuł „The Beginning” nie wziął się znikąd). Dodajmy, że o researchu i produkcji sporo opowiedzieli nam w naszym podcaście Sebastian Binik i Mateusz Stabryła.