Choć na załączonej grafice wcale tego nie widać.
Dwa tygodnie po premierze warszawski wydawca pochwalił się dużymi liczbami. Crossroads Inn, „symulator gospody” od Kraken Unleashed ma już na koncie:
- 3. miejsce w kategorii Global Top Sellers (w pierwszych dniach sprzedaży)
- 3. miejsce w kategorii New & Trending
- 300 filmów i streamów
- dyskusję w ponad 500 wątkach na Steamie
- ponad 730 recenzji użytkowników
- 2,5 tys. fanów na facebookowym profilu
- 23 tys. graczy, którzy oglądali premierowe audycje na Twitchu
- 100 tys. ludzi, którzy dodali tytuł do swoich wishlist (w dniu premiery zapisów było „raptem” 62 tys.)
Dodajmy do tej puli dane, których wydawca w prasówce nie ujawnił. Według SteamCharts w gospodzie bawi średnio 714 osób (gdy piszę te słowa: 491), a SteamSpy szacuje dotychczasowy zbyt na poziomie 20-50 tys. kopii. Na YouTubie materiały związane z Crossroads Inn obejrzano ponad 500 tys. razy (wygenerowały one ponad 3300 komentarzy).
Łukasz Mach, szef działu marketingu, uderzył się przy tej okazji w pierś.
Największym wyzwaniem, przed którym stanęliśmy po premierze była kwestia sporej ilości negatywnych recenzji użytkowników spowodowanych błędami w grze. Crossroads Inn to duża gra strategiczna, takie tytuły miewają podobne problemy w dniu premiery. Dzięki zdecydowanej i szybkiej reakcji udało nam się przełamać negatywny trend i już od trzeciego dnia po premierze oceny zaczęły rosnąć a gracze docenili ekspresowe tempo poprawek. Obecnie gra ma ok 70 proc. pozytywnych ocen, co potwierdza, że udało nam się rozwiązać ten problem.
Rzeczywiście, średnia ocen wzrosła od 51% do wspomnianych 69%. Przypomnijmy zresztą, że ambiwalentne (początkowo) przyjęcie nie przeszkodziło produkcji zwrócić się na tydzień od dnia premiery.
Chwilę przed jej debiutem Klabater pojawił się na parkietach NewConnect i podzielił się planami na przyszłość. Juggler Games (My Memory of Us) przygotowuje dla spółki projekt o roboczej nazwie „Cyrk”, warszawiacy wydadzą również Help Will Come Tomorrow oraz adaptację programu „Bimbrownicy” (opartego na licencji programu Discovery) i Animal Planet (symulator ekonomiczny dla najmłodszych). Crossroads Inn ma być zaś rozwijane o DLC (zarówno płatne, jak i dostępne zupełnie za darmo. Więcej szczegółów znajdziecie w tym miejscu).