Ekspansja na wschód kusi developerów nie od dziś, a teraz pojawił się jeszcze chiński Steam.
Jak przygotować promocję w Chinach? Jak podejść do wydania obiecującego tytułu na specyficznym rynku? Co począć z lokalizacją? Na tego rodzaju pytania odpowiedź uzyskacie podczas spotkań zaplanowanych na trzy marcowe dni. Ekspert Fundacji Indie Games Polska, Damian Jaśkowski, powraca z serią konsultacji, dzięki którym wasza gra będzie miała większe szanse w Państwie Środka. Do wzięcia udziału niech przekona was doświadczenie prowadzącego.
Damian Jaśkowski to tłumacz języka chińskiego i ekspert ds. chińskiego rynku gier. Przez ostatnie lata kierował pracą referatu ds. programowych w Instytucie Polskim – Wydziale Kultury Ambasady RP w Pekinie, w którym równocześnie pełnił funkcję eksperta ds. gier. Obecnie koordynator ds. rynku chińskiego fundacji Indie Games Polska i konsultant ds. Chin dla wielu polskich firm z branży gamingowej. Autor licznych inicjatyw umacniających pozycję polskiego gamedevu w Państwie Środka, prelegent polskich i chińskich konferencji gamingowych (m.in. GMGC Beijing, Belt & Road Forum, GDC w Poznaniu), autor raportu nt. możliwości ekspansji polskich producentów gier na chiński rynek.
Z zapisami warto się pospieszyć – poprzednie spotkania cieszyły się olbrzymim zainteresowanie. W tym miesiącu konsultacje będą prowadzone w następujących terminach:
- 09.03. 2021 w godz. od 14.00 -15.00; 15:15 – 16:15
- 16.03.2021 w godz. od 14.00 – 15.00; 15:15 – 16:15
- 23.03.2021 w godz. od 14.00 – 15.00; 15:15 – 16:15
Konsultacje nic nie kosztują, w ich ramach możecie liczyć na około godzinną rozmowę (choć czas ten może ulec zmianie). Spotkania z Damianem odbywają się zdalnie. Chęć wzięcia udziału w konsultacjach możecie zgłosić za pośrednictwem tego formularza.