Znacjonalizowany kangur nie zapomniał o ojczyźnie.
Na początku stycznia Tate Multimedia wystartowało z inicjatywą #Kao4Australia. Studio ogłosiło wówczas, że całkowity dochód uzyskany ze sprzedaży drugiej części gry (Kangurek Kao: Runda 2) w dniach 09-19.01 zasili konto WIRES. (Słowem: największej australijskiej organizacji, która zajmuje się ochroną środowiska naturalnego). Wiemy już, że w tym czasie sprzedało się 2,542 sztuk tytułu. Pozwoliło to wesprzeć fundację kwotą 3715 dolarów (ok. 14,5 tys. zł).
Pożary australijskich lasów trwają od grudnia ubiegłego roku; a wśród ich powodów eksperci wskazują zmiany klimatu (oraz nietypowy w tym roku układ wyżów i niżów). W ogniu zginęło już ponad miliard zwierząt oraz 34 osoby. David Lindenmayer, profesor ekologii z Australisjkiego Uniwersytetu Narodowego w Canberze, nazwał sytuację „australijskim 11 września”.