Krajowi twórcy coraz śmielej czerpią z dorobku Gibsona, Sterlinga i K. Dicka.
Dowodami izometryczny Gamedec od Anshar Studios, Liberated (interaktywny komiks od Atomic Wolf) oraz Ghostrunner krakusów z One More Level… nie wspominając nawet o pewnym wysokobudżetowym rolpleju.
Swoje podejście do tematu zapowiedział również T-Bull, studio znane z gier F2P na iOS-y i telefony z Androidem. Dla wrocławian to chrzest bojowy, bo InfiniteCorp ma być pierwszą grą premium (a więc w wyższej jakości, płatną, pozbawioną reklam) w ich portfolio.
Fabuła zabierze nas w dystopijną przyszłość, w której implanty i modyfikacje genetyczne są codziennością. Akcja ma się toczyć w otoczonej oceanem wieży Babilon 6, a gracz wcieli się w szeregowego pracownika megakorporacji.
Tyle że szybko przed rzeczony szereg wyjdzie. Produkcja chce nas skusić niebanalnymi wyborami, które wpłyną na przyszłość świata, długofalowymi konsekwencjami decyzji oraz systemem reputacji opisującym nasze stosunki z poszczególnymi frakcjami. Nie będzie to jednak czystej krwi RPG, lecz karcianka. Jak czytamy w oficjalnym opisie:
Mechanika gry oparta jest na postawieniu gracza przed dylematem i wyborem przez przesunięcie karty w lewo lub w prawo – każda decyzja prowadzi do innych rozwiązań fabularnych, dlatego żadna rozgrywa nie będzie taka sama. Każda porażka to nowy początek z innym zestawem kart i wydarzeń losowych. Na przestrzeni rozgrywki gracz ma stały dostęp do wskaźników reputacji z pozostałymi frakcjami w grze – wraz z zagłębianiem się dalej w rozgrywkę, zależności między danym wyborem a reakcją frakcji staną się bardziej przewidywalne, co pozwala na dokonywanie coraz bardziej świadomych wyborów. Rozgrywka toczy się w cyklu tygodniowym, a aby nie przegrać, gracz musi zakończyć każdy tydzień w przynajmniej minimalnym uznaniem każdej organizacji.
Choć „nieskończoność” pojawia się już w nazwie gry, katalog dostępnych rozwiązań jak najbardziej da się przedstawić w liczbach. InfiniteCorp zaoferuje 250 kart propozycji, 35 postaci niezależnych, 8 korporacji, między potrzebami będziemy musieli lawirować, 25 minikampanii oraz 12 wątków fabularnych.
Gra pojawi się w sklepach App Store i Google Play, na których będzie dostępna również po polsku. Obecnie wchodzi ona w etap preorderów i prerejestracji, do sprzedaży (w cenie 14 zł) trafi w ciągu najbliższych 3 miesięcy.