„Kill it with Fire” podkręca temperaturę; jego twórca przygotował miotacz płomieni, wciąż cieplutkie poziomy oraz ogniskujące uwagę interakcje.
Wczesnodostępny build debiutował w styczniu, notując nader przyzwoity rekord równocześnie grających (1,2 tys. ludzi). Od tego czasu gra Łukasza Kałuskiego (działającego pod szyldem Cogwheel Software) dorobiła się niezłych ocen steamowych użytkowników (77% „pozytywów” z 1,3 tys. not wystawionych ogółem) i kilku łatek.
Aktualizacja Kill it with Fire pozwoli nam spopielić transmorfów za pomocą wspomnianego już miotacza ognia. Ponadto Hidden Deep wzbogacił się o pierwsze postaci niezależne („W tej chwili są one przyjazne (…), ale nie ma gwarancji że pozostaną nieszkodliwe i pomocne na zawsze” – pisze autor), trzy nowe poziomy „oraz o wiele więcej”.
Nową zawartość możecie podziwiać na świeżutkim zwiastunie:
Wydania tytułu podjęło się niemieckie Daedalic Entertainment. Nie wiemy, kiedy opuści on wczesnodostępny czyściec.
Przypomnijmy, że dwuwymiarowa gra akcji/thriller SF zabiera nas do placówki górniczej znajdującej się ponad kilometr pod dnem oceanu. Trafiamy do kompleksu naukowego, z którego pracownikami – jak pewnie słusznie podejrzewacie – w pewnym momencie urwał się kontakt.
Walcząc z obcymi przejmujemy bezpośrednią kontrolę nad marines, bądź wydajemy im rozkazy. W naszej pracy wykorzystujemy linki z hakiem, skanery oraz ciężki maszyny. Produkcję już teraz można ogrywać bądź solo, bądź w kanapowej kooperacji albo w ramach Remote Play.
Więcej o Hidden Deep dowiecie się ze steamowej karty katalogowej projektu.