Google App Academy pomoże pozyskać mobilnych graczy

W zgodzie z popularnym na rynku „mobilek” modelem biznesowym seria szkoleń jest bezpłatna.

W ciągu sześciu tygodni, poczynając od czwartku 29 kwietnia, Google przeprowadzi serię webinarów dla twórców aplikacji mobilnych, w tym gier. Motywem przewodnim wszystkim spotkań będzie pozyskiwanie i utrzymywanie bazy użytkowników. Oznacza to wykłady poświęcone zarówno monetyzowaniu i reklamowaniu apek, jak i analityce oraz pomiarom preferencji pobierających. Spotkania poprowadzą m.in. eksperci Google’a z działów zajmujących się grami, a organizatorzy zachęcają do zadawania pytań, więc i developer z naszej branży może wynieść niemało korzyści.

Spotkanie, które rozpocznie App Academy w najbliższy czwartek o 11, pozwoli dowiedzieć się więcej m.in. na temat wpływu, jaki na rynek mobilny wywarła pandemia. Na wirtualnej scenie pojawi się też Mariusz Gasiewski piastujący w Google’u stanowisko CEE Mobile Gaming, by opowiedzieć ogólnie o pozyskiwaniu nowych użytkowników.

Kolejne daty i planowane zagadnienia wyglądają następująco:

6 maja – Wejście na rynek oraz pozyskiwanie użytkowników na różnych etapach rozwoju apki, w tym z wykorzystaniem uczenia maszynowego

13 maja – Monetyzacja i optymalizacja sprzedaży

20 maja – Analityka i pomiary

27 maja, 3 czerwca – Wzrost (czyli ustawianie kampanii reklamowych z myślą o konwersjach)

Każde spotkanie potrwa około półtorej godziny i zacznie się o 11. Aby zgłosić chęć wzięcia udziału w App Academy i poznać więcej informacji nt. poszczególnych części kursu, zajrzyjcie tutaj.