Na Gamescomie ekipa Varsav Game Studios wygenerowała zasięgi niedostępne maluczkim. Czy jednak giganci dorośli do sukcesu?
Twórcy i twórczynie „pierwszego polskiego exclusive’a na Epic Games Store’a” rozbili w sierpniu bank. Śliczny cinematik Giants Uprising obejrzano w ciągu dwóch dni – i to jedynie na kanale IGN-u – pół miliona razy (dziś liczba widzów jest zaś niemal trzykrotnie wyższa). Niekoniecznie jednak przełożyło się to na faktyczne zainteresowanie. Jak donosi SteamDB – rekord równocześnie grających zatrzymał się na 56 osobach.
Z okazji earlyaccessowego debiutu zespół udostępnił trailer z fragmentami gameplayu. Widać na nim, jak protagonista szturmuje fortyfikacje, depcze ludzkie oddziały i bierze udział w walkach gladiatorów (oczywiście we własnej kategorii wagowej).
Gra zabierze nas do uniwersum, w którym tytułowi giganci są zagrożonym gatunkiem, służącym homo sapiens jako niewolnicy i machiny wojenne. Jako lokalny Spartakus sprzeciwimy się zastanym regułom, kroczek po kroczku doprowadzając do powstania.
Więcej o produkcji dowiecie się z jej steamowej karty katalogowej (za pośrednictwem której da się zresztą pobrać demo). Dla porządku przypomnijmy, że równolegle Varsav Game Studios prowadzi prace nad baśniową platformówką The Path of Calydra oraz słodziutkim Everdream Valley.