Gamescom 2020: Ostatnia szansa na promocję

O terminach przypominają Fundacja Indie Games Polska i Game Industry Conference.

Tegoroczny Gamescom potrwa od 27 do 30 sierpnia i będzie miał formę wydarzenia online. Dziesięć dni wcześniej rozpocznie się impreza towarzysząca, czyli Devcom. Program Gamescomu znajdziecie w tym miejscu. Za produkcję angielskojęzycznej części wydarzenia odpowiada IGN, a otwierającą prezentację poprowadzi Geoff Knightley – człowiek, który tego lata nie robi chyba nic innego.

Podczas Gamescomu odbędą się m.in. Social Gaming Days. W ramach tej inicjatywy goście imprezy będą przechadzać się po wirtualnych boksach odrobinę przypominających to, co Devolver Digital przygotowało z okazji Devolver Direct.

Najmniejsi polscy developerzy, którzy też chcą pokazać się na Gamescomie, mogą podłączyć się pod wirtualne polskie stoisko, które ruszy dzięki dofinansowaniu z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.  Aby zgłosić chęć skorzystania z tej formy promocji, należy wypełnić formularz dostępny na tej stronie. Macie na to czas do godz. 20 w sobotę 15 sierpnia. Dołączenie do stoiska nic nie kosztuje, ale potrzebne jest też wycenione na 300 euro „partnerstwo” z Gamescomem.

Bezpłatne jest natomiast dodanie się do katalogu polskiej branży. Informowaliśmy o nim już parokrotnie, ale tym razem w grę wchodzi deadline nieprzekraczalny – termin nadsyłania zgłoszeń upływa dzisiaj. W tym miejscu znajdziecie wskazówki, dzięki którym wypełnienie formularza będzie łatwiejsze. Aby wypełnić zgłoszenie, zajrzyjcie tutaj.

Poza tym wszystkie polskie studia będą mogły skorzystać z darmowej licencji MeetToMatch. Aby to zrobić, wystarczy wypełnić ten formularz.