Pracownicy branży zawalczą o uwagę dziennikarzy, wydawców i inwestorów.
W ramach nadchodzącego Game Industry Conference (start już w połowie października!) przedstawiciele studiów mogą wziąć udział w The PC Indie Pitch. Oficjalna strona wydarzenia opisuje inicjatywę tak:
Będziesz miał cztery minuty (plus jedną minutę na Q&A), by przedstawić pitch swojej gry, po czym otrzymasz informacje zwrotne od ekspertów. (Formuła – dop. red.) jest przeznaczona dla niezależnych autorów tytułów pecetowych, tworzących na platformy Windows, Mac i Linux.
Zwycięzca może liczyć na publikację w PCGamesInsider.Biz (i nie tylko) oraz pakiet marketingowy Steel Media, ma też szanse na zainteresowanie swoją grą wydawców i ludzi biznesu. By wziąć udział w akcji należy zarejestrować się pod tym adresem (termin upływa 14.10!), więcej informacji znajdziecie w tym miejscu.
Na podobnych zasadach będzie działać The Big Indie Pitch, z tą różnicą, że to propozycja skierowana do developerów produkcji mobilnych (na iOS-y i telefony z Androidem), pozycji na konsole przenośne oraz tytułów VR-owych i AR-owych. Prezentacja potrwa nieco krócej (3 minuty), a wygrany projekt pojawi się na łamach Pocket Gamera i AppSpy. Szczegóły znajdziecie tutaj, warto też pamięć o uprzednim zgłoszeniu swojego zespołu (również w tym wypadku termin upływa czternastego października!).