Game Industry Conference nabiera rumieńców

Do Poznania przyjadą przedstawiciele Ubisoftu, Cryteka, Rovio i Bohemia Interactive; nie zabraknie także ambasadorów Techlandu, CD Projekt Red, Flying Wild Hog, Anshar Studios, The Farm 51 i People Can Fly.

Tegoroczna edycja Game Industry Conference odbędzie się w dniach 7-9.10 na terenie – już tradycyjnie – Międzynarodowych Targów Poznańskich. A choć organizatorzy pomalutku ujawniają kolejnych prelegentów, w konferencyjnej rozpisce już teraz da się wyhaczyć interesujące wystąpienia.

Marian Pekár (Bohemia Interactive) podpowie, w jaki sposób integrować zespół za pośrednictwem Slacka. Isaque Sanches (Ubisoft) spróbuje odpowiedzieć na pytanie: czy gry powinny zmierzać w kierunku fotorealizmu (i dlaczego nie)? Bárbara Framil i Bri Williams (Crytek) podsumują burzliwą drogę, jaką przeszedł w ciągu minionych czterech lat Hunt: Showdown.

Tradycyjnie dopiszą krajowi autorzy. Filip Loster poradzi, jak prototypować, by uniknąć długu technologicznego. Wystąpienie Leszka Krupińskiego (CD Projekt Red) ma dotyczyć technologii chmury, a Artur Ganszyniec (Anshar Studios) pochyli się nad higieną psychiczną w branży. Wojciech Pazdur (The Farm 51) opowie zaś o wieloletniej produkcji Chernobylite’a.

Paweł Kurnatowski (Monster Couch) poprowadzi dyskusję o marketingu gier niezależnych, a Wiktor Frączek (Fool’s Theory) zapyta swoich gości, w jaki sposób komunikować się ze współpracownikami, by się nie pozabijać. Stan Just (Covenant.dev) wyjaśni, czemu w proces decyzyjny należy angażować jak największą liczbę ludzi w studiu, z kolei Łukasz Burdka (Techland) ma w planach wykład o intrygującym tytule: „Open World Streaming in Dying Light 2”.

Agenda jest dostępna pod tym adresem, bilety zakupicie za pośrednictwem tej strony. Dodajmy, że ukraińscy twórcy mogą uczestniczyć w konferencji za darmo.