Do Poznania przyjadą przedstawiciele Ubisoftu, Cryteka, Rovio i Bohemia Interactive; nie zabraknie także ambasadorów Techlandu, CD Projekt Red, Flying Wild Hog, Anshar Studios, The Farm 51 i People Can Fly.
Tegoroczna edycja Game Industry Conference odbędzie się w dniach 7-9.10 na terenie – już tradycyjnie – Międzynarodowych Targów Poznańskich. A choć organizatorzy pomalutku ujawniają kolejnych prelegentów, w konferencyjnej rozpisce już teraz da się wyhaczyć interesujące wystąpienia.
Marian Pekár (Bohemia Interactive) podpowie, w jaki sposób integrować zespół za pośrednictwem Slacka. Isaque Sanches (Ubisoft) spróbuje odpowiedzieć na pytanie: czy gry powinny zmierzać w kierunku fotorealizmu (i dlaczego nie)? Bárbara Framil i Bri Williams (Crytek) podsumują burzliwą drogę, jaką przeszedł w ciągu minionych czterech lat Hunt: Showdown.
Tradycyjnie dopiszą krajowi autorzy. Filip Loster poradzi, jak prototypować, by uniknąć długu technologicznego. Wystąpienie Leszka Krupińskiego (CD Projekt Red) ma dotyczyć technologii chmury, a Artur Ganszyniec (Anshar Studios) pochyli się nad higieną psychiczną w branży. Wojciech Pazdur (The Farm 51) opowie zaś o wieloletniej produkcji Chernobylite’a.
Paweł Kurnatowski (Monster Couch) poprowadzi dyskusję o marketingu gier niezależnych, a Wiktor Frączek (Fool’s Theory) zapyta swoich gości, w jaki sposób komunikować się ze współpracownikami, by się nie pozabijać. Stan Just (Covenant.dev) wyjaśni, czemu w proces decyzyjny należy angażować jak największą liczbę ludzi w studiu, z kolei Łukasz Burdka (Techland) ma w planach wykład o intrygującym tytule: „Open World Streaming in Dying Light 2”.
Agenda jest dostępna pod tym adresem, bilety zakupicie za pośrednictwem tej strony. Dodajmy, że ukraińscy twórcy mogą uczestniczyć w konferencji za darmo.
GIC'22 is free of charge for all the #Ukraine #gamedev affected by the Russian invasion. We want to help you learn, and reach potential business partners, despite the adversities you face. Come to GIC'22 and show Ukrainian gamedev strength! https://t.co/HCUJLuQc70 pic.twitter.com/WY81wN4NTl
— Game Industry Conference (@gdcon) September 14, 2022