Wielkie wybory podejmiemy również na małych platformach.
We wrześniu donosiliśmy, że pecetowy Frostpunk sprzedał się w ponad 1,4 mln egzemplarzy, a przychody z gry przekroczyły 10 mln dolarów. Oba wyniki są już nieaktualne, bo od tego czasu produkcja trafiła również na PS4 i Xboksa One i stała się częścią abonamentów Xbox Game Pass oraz Humble Choice (zresztą, wespół z innymi polskimi tytułami). Mało tego, 11 bit wciąż podnosi temperaturę wokół Frostpunka rozszerzeniami (vide Ostatnia jesień).
A to wcale nie koniec dobrej passy, warszawiacy poinformowali właśnie o produkcji kolejnych portów. Jak czytamy w giełdowym komunikacje:
„Zarząd 11 bit studios S.A. informuje, że 11 bit studios S.A. podpisało umowę z wiodącą, światową spółką branży growej z sektora mobilnego na produkcję gry „Frostpunk” (dalej „gra”) w wersji na urządzenia mobilne z systemami operacyjnymi iOS i Android. Gra zachowa wszystkie elementy „meaningful entertainment”. Jest to kolejny krok w budowaniu „Frostpunka” jako wieloplatformowej globalnej marki”.
Nie wiemy, kim jest „wiodąca, światowa spółka branży growej z sektora mobilnego”, nie znamy również daty premiery. 11 bit obiecuje jednak, że więcej o mobilnym Frostpunku usłuszymy już niebawem.