Frostpunk: 11 bit sprzedało 3 mln egzemplarzy

Warszawiacy świętują sukces promocjami na gry oraz kolekcjonerskim winylem.

Choć produkcja trwała trzy lata, zwróciła się w raptem 66 godzin. Po roku mroźny city builder trafił do 1,4 mln odbiorców, a dzięki premierom wersji konsolowych oraz systematycznemu wsparciu, na trzy lata od debiutu liczba ta zwiększyła się do 3 milionów.

Dużych liczb jest zresztą więcej. Czy wiedzieliście na przykład, że jeden z użytkowników spędził z produkcją ponad 2700 (!) godzin?

Nie? No to dowiecie się z okolicznościowej infografiki, którą załączamy poniżej.

Firma postanowiła uczcić wynik, udostępniając muzykę Piotra Musiałą z dodatków The Last Autumn i On the Edge. Soundtrack przesłuchacie na Steamie i YouTubie, już wkrótce pojawi się on także w serwisach streamingowych.

Dla melomanów przyszykowano zresztą nie lada gratkę; ścieżka dźwiękowa polskiej strategii zostanie wkrótce wydana na winylu. Zamówienia przedpremierowe możecie składać pod tym adresem.

Na okrasę 11 bit studios przeceniło swoje tytuły na platformie Valve. „Klasyki” (obejmujące m.in. This War of Mine, Beat Copa i serię Anomaly) można zgarnąć za 37 zł. O pięćdziesiąt złotych więcej zapłacimy za „wszystkie gry 11 bit studios” (a więc również Frostpunka, Children of Morta i Moonlightera). Za kompletny pakiet, zawierający również cyfrowe dodatki, uiścimy zaś 134 zł. Po szczegóły odsyłam tutaj.

Gratulujemy… i wcale nie po cichu liczymy na nowości. Przypomnijmy, że jeszcze w tym roku 11 bit studios planuje ujawnić przynajmniej kilka projektów.