Być może Byte Barrel ma problemy z interpunkcją… chyba jednak radzi sobie z projektowaniem boomerskich FPS-ów.
Studiu zamarzył się tytuł inspirowany z jednej strony twórczością Lovecrafta, z drugiej: powieściami graficznymi. Jako ksiądz lub dziennikarz trafimy do świata „wypełnionego stworami rodem z koszmarów”, gdzie będziemy musieli zachować poczytalność i ustrzelić tysiące dwuwymiarowych bestii.
Niuans tkwi ponoć w tym, że poziom naszego szaleństwa ma realnie wpływać na gameplay (np. odblokowując dodatkowe umiejętności). Autorzy obiecują ponadto zdrowy miks elementów 3D i 2D, personalizowany rynsztunek, „wiele klimatycznych poziomów i zróżnicowany bestiariusz” oraz rozbudowane drzewka umiejętności dla obu protagonistów.
Wydaniem produkcji zajmie się 1C, datę premiery wczesnodostępnego builda wyznaczono na 28 października.
Więcej o grze dowiecie się z jej steamowej karty katalogowej. Brak przecinka w jej tytule wielkodusznie wybaczamy.
PS Przypomnijmy, że równolegle w Polsce powstają przynajmniej trzy inne projekty, odwołujące się za tęsknotą do shooterów lat 90., a więc Project Warlock II (jego kampania na Kickstarterze właśnie ruszyła), Chains of Fury (ponoć mające kusić zniszczalnością otoczenia à la Red Faction) oraz Postal: Brain Damaged (służymy świeżutkim zwiastunem).