Nakręcone na Florydzie reklamy mają przyciągnąć graczy do darmowej gry od Ten Square Games.
Wrocławskie Ten Square Games rusza z nową kampanią promocyjną dla swojego Fishing Clash – darmowej gry mobilnej skierowanej do entuzjastów wędkarstwa. Chcąc przyciągnąć użytkowników za oceanem spółka zatrudniła weteranów tamtejszej branży reklamowej do stworzenia dwóch spotów, skierowanych odpowiednio do młodszych i starszych widzów.
Spoty wyświetlane są w telewizji kablowej od 27 września, a koniec kampanii zaplanowano na 24 października. Dodatkowo reklamy prezentowane są też w sieci, by zwiększyć szanse na dotarcie do nowych klientów.
Ten Square Games nie ma powodów, by narzekać na popularność swojej produkcji. Obecna na rynku od dwóch lat gra o wędkarstwie została, jak podaje firma, pobrana została już ponad 30 milionów razy, a wrocławska spółka robi, co może, by dalej podbijać tę liczbę. O skuteczności nowej, odważnej (bo, jak przyznaje Ten Square, reklamy telewizyjne to dla spółki zupełnie nowy front) kampanii promocyjnej powinniśmy przekonać się w nadchodzących tygodniach – albo w raporcie finansowym spółki za następny kwartał.