Wreszcie możemy też zobaczyć, jak gra prezentuje się w akcji.
O polskiej odpowiedzi na cykl Piranha Bytes nieco już pisaliśmy. Przypomnijmy pokrótce, że za projekt odpowiada raptem dwoje naszych krajan. Zamarzył im się klasycyzujący action-RPG, w ramach którego utorujemy sobie drogę do tronu krainy fantasy, dołączymy do trzech gildii, zawalczymy z orkami oraz sekretną organizacją znaną pod nazwą (…werble) Farathan.
Daniel i Patrycja Wilczkowie obiecują 335 zadań, 215 unikatowych postaci niezależnych, 55 przeciwników i 100 godzin zabawy. Dzięki zaś niezastąpionej Polygamii wiemy, że planują sprostać zadaniu dzięki wykupieniu assetów od innych twórców. (Odsyłam zresztą do naszego obszernego newsa, w którym Wilczek opowiada o fabule, pokazuje mapę świata gry i tłumaczy, że produkcja początkowo miała być… książką).
Całkiem niedawno (mikro)studio ruszyło ze zbiórką na Kickstarterze. Gdy piszę te słowa ma na koncie ponad 40 tys. zł (z zakładanych 70 tys.), które to chce przeznaczyć przede wszystkim na anglojęzyczny dubbing.
Z opisu kwesty dowiadujemy się, że w grze wcielimy się w Eristana, cesarskiego syna, który – w związku z plotkami o śmierci rodzica – faktycznie może rościć sobie prawo do tronu. Jego królestwo ma być jednak osłabione po wojnie z zielonoskórymi, a nieobecność władcy sprawia, że wojna domowa wisi w powietrzu.
By nieco zachęcić nas do wpłat, autorzy opublikowali fragment ścieżki dźwiękowej:
Studio zaprezentowało również sam początek zabawy…
https://www.youtube.com/watch?v=pv9gEla0z0k
…a także fragment gameplayu z wersji pre-alpha.
Rzecz powinna zadebiutować 22 grudnia 2021 roku. Zawczasu ujawniono też cele dodatkowe; jeżeli uda się zgromadzić większe fundusze, możemy liczyć na porty, niemiecki i rosyjski dubbing, co-opa oraz DLC.
Projekt możecie wesprzeć pod tym adresem.
PS W ramach ciekawostki przypomnijmy, że w Polsce powstaję również dwie obszerne modyfikacje do dziełka Piranha Bytes – Gothic: Kroniki Myrtany oraz Gothic: Dzieje Khorinis.